دانلود فیلم دونده مارپیچ

The Maze Runner

فیلم سینمایی دونده مارپیچ یا دونده هزارتو اثری در ژانر اکشن علمی تخیلی محصول سال ۲۰۱۴ آمریکا، به کارگردانی وس بال که اولین فیلم بلند سینمایی او محسوب می‌شود، و بر اساس رمانی به همین نام نوشته جیمز دشنر ساخته شده است.

دونده مارپیچ در تاریخ ۱۹ سپتامبر ۲۰۱۴، توسط استودیوی فاکس قرن بیستم اکران شده است.

باوجود شباهت های میان فیلم های چندگانه “سنت شکن” و “دونده مارپیج”، دونده مارپیچ هم در نزد منتقدین و هم در گیشه، فیلم موفق تر و محبوب تری بود.

دانلود فیلم دونده مارپیچ

داستان فیلم

هنگامی که توماس (با بازی دیلن اوبرایان) همراه با گروهی از نوجوانان در محله‌ای عجیب و مارپیچ از خواب بیدار می‌شود، آنها هیچ چیز از جهان خارج به یاد نمی‌آورد، به غیر از رویاهای عجیب و غریبی دربارهٔ سازمانی مرموز که با نام W.C.K.D شناخته می‌شود.

تنها با چیدن قطعات خاطرات گذشته و پیدا کردن نشانه‌های که در این مارپیچ یافت می‌شد، توماس امیدوار بود بتواند دلیل اصلی آمدن به این مکان و راهی برای فرار از آن را پیدا کند.

آن‌ها سرانجام مجبور می‌شوند راهی برای خلاص شدن از این مکان پیدا کنند، اما با راهی مارپیچ تو در تو روبرو می‌شوند که اطراف آن را دیوارهای عظیمی در برگرفته است و در ورودی آن هر چند وقت یکبار باز می‌شود…و در اخر همراه همیشگی او میمیرد ونجات پیدا میکند…

بازیگران

دیلن اوبرایان
کایا اسکودلاریو
توماس سنگستر
ویل پولتر
کی هونگ لی
امل امین

دانلود فیلم

مشخصات دانلود


لینک دانلود فیلم با کیفیت 480(حجم: 500 مگابایت)

لینک دانلود فیلم با کیفیت 720 (حجم: 857 مگابایت)

لینک دانلود فیلم با کیفیت1080 (حجم: 1.6 گیگ)


ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.