گذری بر زندگی معین زندی ( معین زد)

احتمالا شما هم نام معین زد به گوشتان خورده است. یا آهنگهایی را از این خواننده را شنیده اید که برایتان جالب بوده است.آهنگ هایی از جمله جاده هراز، دیدی پاییزو و …

معین زندی با نام هنری معین زد یکی از خواننده های زیرزمینی است که توانسته در سالهای اخیر علاوه بر مشهوریتی که نزد مردم به دست آورده است، برای آهنگ هایش هم مجوز رسمی بگیرد. سبک موسیقیش پاپ است اما معتقد است او سبک منحصر به فرد خودش را دارد. خصوصا اینکه ترانه هایش را هم خودش میگوید. ترانه هایی با مضمون اجتماعی و عاشقانه و قطعات موسیقی با ساخت خودش منتشر کرده است.

این هنرمند پیش از این سابقه فعالیت در سبک رپ را در کارنامه داشته و قطعه «همدست» از وی مورد استقبال خوبی از مخاطبین قرار گرفته شد.

این خواننده همچنین ارادت خاصی به ائمه داشته و اهل نوحه و مداحی برای اهل بیت است که این را میتوان از عکسهایی که منتشر کرده است بفهمیم.

همانطور که اشاره شد زندی در سال 98 توانست برای آهنگ جاده هراز مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کند که البته این اهنگ با استقبال بسیار خوب مردم روبه رو شد و علاوه بر آن در ماه رمضان 1400 در برنامه جشن رمضان دعوت شد که به میزبانی زینب پور ابراهیم وبابک افرا در شبکه پنج سیما به روی آنتن رفت.

وی در این برنامه پس از اجرای یک قطعه، در طی مصاحبه ای که با او شد افزود:  شعری که نوشته میشود لازما عین حقیقت نیست و میتواند تخیل شاعر یا داستان یک آدم دیگر باشد.

همچنین معین زد در پاسخ سوال مجری که  در مورد اجرای کنسرت از او پرسیده بود جواب داد که در تدارکات اجرا کنسرت بودیم که با آمدن کرونا و ایجاد محدودیت های کرونایی، اجرای کنسرت لغو شد. انشالله بعد از بهتر شدن اوضاع سلامتی کشور حتما اقدام به برگزاری کنسرت میکنیم.

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.