دانلود فیلم سنت شکن

Divergent

فیلم سینمایی سنت شکن اثری اکشن علمی تخیلی محصول سال ۲۰۱۴ آمریکا، ساخته ی نیل برگر است که بر اساس رمانی به همین نام نوشتهٔ ورونیکا راث ساخته شده‌است.

این فیلم اولین قسمت از مجموعه فیلم‌های سنت‌شکن است که تهیه‌کنندگان آن لوسی فیشر، پویا شهبازیان و داگلاس ویک بوده و فیلمنامهٔ آن به قلم اوان دوکرتی و ونسا تیلور نوشته شده‌است.

ستارگان این فیلم شامل شایلن وودلی، تئو جیمز، مایلز تلر، اشلی جاد، جای کورتنی، ری استیونسون، زو کراویتز، میلس تلر، تونی گلدوین، مگی کیو و کیت وینسلت می‌شوند.

داستان در شهر شیکاگو و در قالب یک پادآرمان‌شهر پسارستاخیزی اتفاق می‌افتد.

جایی که مردم بر اساس خصوصیات انسانی به بخش‌های متفاوتی تقسیم شده‌اند. به بئاتریس پرایر هشدار داده شده‌است که او یک سنت‌شکن است و خصوصیات او با هیچ‌یک از بخش‌ها مطابقت ندارد. او خیلی زود می‌فهمد که یک طرح شوم در جامعهٔ به ظاهر کامل او در حال شکل‌گیری است.

توسعه فیلم سنت ‌شکن در ماه مارس ۲۰۱۱ و در زمانی که سامیت انترتینمنت به همراه شرکت تهیه فیلم داگلاس ویک و لوسی فیشر با نام رد واگن انترتینمنت، حق ساخت فیلم بر اساس رمان را خریداری کرد، شروع شد.

تصویربرداری اصلی فیلم در تاریخ ۱۶ آوریل ۲۰۱۳ آغاز و در ۱۶ ژوئیه ۲۰۱۳ به پایان رسید. از ۲۴ تا ۲۶ ژانویه ۲۰۱۴ چند سکانس از فیلم دوباره فیلم‌برداری شد. بیشتر صحنه‌ها در شیکاگو تهیه شدند.

دانلود فیلم سنت شکن

داستان فیلم

در یک نمای پادآرمان‌شهری و آینده‌نگرانه از شهر شیکاگو، مردم به پنج بخش تقسیم شده‌اند: بخش فداکاری شامل افراد فارغ از خود، بخش رفاقت شامل افراد صلح‌طلب، بخش رک گویی شامل افراد صادق، بخش دلیری شامل افراد شجاع، و بخش هوشیاری شامل افراد باهوش. اعضای هر بخش براساس انتخاب خودشان به آن بخش می‌پیوندند، ولی به وسیله یک آزمون استعداد سنجی، یک بخش به آن‌ها پیشنهاد می‌شود.

بیاتریس پرایر (شی لین وودلی) در بخش فداکاری که مجلس را در دست دارد بزرگ شده‌است، ولی همیشه مجذوب بخش شجاعت بوده‌است. پدرش اندرو (تونی گلدوین)، به همراه بخشدار فداکاری، مارکوس ایتن (ری استیونسون) در مجلس کار می‌کند.

هر سال، ۱۶ ساله‌ها تحت یک آزمایش استعداد سنجی مبتنی بر یک سرم خاص قرار می‌گیرند که به آن‌ها بخشی که بیشتر از همه مناسب آن‌ها است را نشان می‌دهد و آن‌ها را به سمت بهترین انتخاب در مراسم انتخاب راهنمایی می ‌کند.

بیاتریس آزمونش را تحت نظارت زنی از بخش شجاعت با نام توری (مگی کیو) می‌گذراند. آزمایش او صفاتی از چندین بخش را نشان می‌دهد (فداکاری، هوشیاری و دلیری)، که نمایانگر ناهمتا بودن او است.

توری بخش فداکاری را به عنوان نتیجهٔ آزمون ثبت می‌کند و به بیاتریس می‌گوید که نتیجهٔ واقعی را مثل یک راز پیش خود نگه دارد. توری به او می‌گوید ناهمتاها، از آنجا که می‌توانند به‌طور مستقل فکر کرده و از این رو حکومت نمی‌تواند کنترلشان کند، تهدیدی برای نظم اجتماعی به حساب می‌آیند.

بازیگران

شی لین وودلی
تئو جیمز
انسل الگورت
مایلز تلر
اشلی جاد
جای کورتنی
ری استیونسون
زو کراویتز
میلس تلر
تونی گلدوین
مگی کیو
کیت وینسلت

دانلود فیلم

مشخصات دانلود


لینک دانلود فیلم با کیفیت 720 (حجم: 1.12 گیگ)

لینک دانلود فیلم با کیفیت1080 (حجم: 1.98 گیگ)


ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.