دانلود فیلم پل جاسوس ها ۲۰۱۵

Bridge of Spies

فیلم سینمایی پل جاسوس ها یک فیلم درام تاریخی و مهیج بر اساس داستانی واقعی از دوره‌ای مهم از زندگی جیمز داناوان به کارگردانی استیون اسپیلبرگ است.

برادران کوئن به همراه مت چارمن فیلم‌نامهٔ این فیلم را نوشته‌اند.

برای فیلمبرداری از پل گلینیک استفاده شد که بین برلین و پوتسدام واقع است و در جریان جنگ سرد به منظور تبادل اسرا استفاده می‌شد.

این پل برای فیلمبرداری این فیلم در یک آخر هفته از ماه نوامبر به روی ترافیک بسته شد.

دانلود فیلم پل جاسوس ها ۲۰۱۵

داستان فیلم پل جاسوس ها

هدف اصلی فیلم دربارهٔ داستان واقعی نجات جان سربازان وفادار به وطن و انسان‌های بسیار بواسطه مذاکره و دیپلماسی یک وکیل مجرب و شهروند ساده ایالات متحده به نام جیمز داناوان است.

پس از تبادل یک سرباز شوروی به نام رودلف ایبل ‏(en) (با بازی مارک رایلنس) با یک سرباز ایالات متحده به نام فرانسیس گری پاورز و یک دانشجو در سال ۱۹۶۲، همان‌طور که در متن پایانی فیلم مطرح می‌شود.

وقتی در ۲۱ دسامبر ۱۹۶۲ قراردادی بین داناوان و فیدل کاسترو برای تبادل ۱۱۱۳ زندانی در قبال ۵۳ میلیون دلار غذا و دارو امضا می‌شود داناوان در ۳ ژوئیه ۱۹۶۳ نهایتاً موفق می‌شود که ۹۷۰۳ مرد، زن و کودکان اسیر را نیز از بازداشت در کوبا نجات دهد.

اما محور اصلی سناریوی فیلم نشان‌دهنده این است که داناوان که رودلف را به خاطر وفادار بودن به وطنش روسیه تحسین می‌کرد، با دوراندیشی خود جان رودلف را با این استدلال که بعداً نیاز به تبادل اسرا خواهد شد نجات می‌دهد (استدلالی که داناوان برای متقاعد کردن قاضی به کار می‌برد).

به خاطر این دوراندیشی داناوان، مدتی بعد که یک سرباز آمریکایی اسیر روسیه می‌شود دولت ایالات متحده برای اینکه مذاکره بدون نام بردن از دخالت دولت‌ها انجام شود داناوان را انتخاب می‌کند از طرفی روسیه نیز به صورت نامحسوس نامه‌ای را به آمریکا می‌فرستد تا به صورت غیر مستقیم رضایت به مبادله اسرا را اعلام کند.

 

بازیگران

تام هنکس
امی رایان
آلن آلدا
ایو هوسان
مارک رایلنس
بیلی مگناسن
استیون کانکن
اسکات شپرد

تماشای آنلاین فیلم سینمایی پل جاسوس ها با دوبله فارسی

دانلود فیلم

منبع ویکی‌پدیاو

مشخصات دانلود


لینک دانلود فیلم با کیفیت 480(حجم: 620 مگابایت)

لینک دانلود فیلم با کیفیت 720 (حجم: 835 مگابایت)


ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.