دانلود فیلم تصادف ۲۰۰۴

Crash

فیلم سینمایی تصادف یا برخورد  اثری محصول سال ۲۰۰۴ ساخته ی کارگردان معروف انگلیسی پل هگیس است که برندهٔ ۳ جایزه اسکار از جمله، جایزه اسکار بهترین فیلم سال ۲۰۰۵ شد.

فیلم در اصل به بررسی موضوع نژادپرستی در بین نژادهای گوناگون (همانند سیاه‌پوست، ایرانی، عرب، آمریکایی و…) می‌پردازد.

کارگردان این فیلم، نویسندهٔ فیلم‌ نامه دختر میلیون دلاری (که در سال ۲۰۰۴ برنده جایزه اسکار بهترین فیلم شد) بوده‌ است، و در فیلم از بازیگران سرشناسی مانند ساندرا بولاک، دان چیدل، رایان فیلیپ و برندن فریزر استفاده کرده‌است.

دانلود فیلم تصادف ۲۰۰۴

داستان فیلم تصادف

یک زن خانه‌ دار اهل برنتوود و همسرش که دادستان منطقه است، یک مالک فروشگاه که ایرانی‌ ست، دو کارآگاه پلیس که عاشق و معشوق هم هستند، یک کارگردان تلویزیونی سیاه‌پوست آمریکایی و زنش، یک کلید ساز مکزیکی، دو رباینده ماشین، یک پلیس تازه‌ کار و زوج میانسال کره‌ای، همه در لس آنجلس زندگی می‌ کنند و ظرف ۳۶ ساعت آینده همگی تصادف خواهند کرد.

در طی ۳۶ ساعت ، زندگی عده ای از مردم درمانده لس آنجلس در یک اتفاق بهم گره میخورد ، این اتفاق بر پایه ی روابط نژادی است ، افراد این فیلم را یک دادستان سفید پوست ، همسر سفید پوسته او که اخیرا بوسیله دو مرد سیاه پوست مورد اخاذی و دزدی قرار گرفته ، دو سیاه پوست سارق ، دو مامور سفید پوست پلیس، یکی نژاد پرست و دیگری که از همکارش به خاطر دیدگاه های نژاد پرستانه اش بیزار است . یک کارگردان سیاه پوست و همسرش ، دو بازرس همکار پلیس و یک زن اسپانیایی…

 

بازیگران

برندن فریزر
ساندرا بولاک
دان چیدل
لوداکریس
لارنز تایت
جنیفر اسپوزیتو
مت دیلون
کیت دیوید
ترنس هاوارد
تانیدا نیوتون
مایکل پنیا
شان طوب
بهار سومخ
ویلیام فیچنر
لرتا دوین
تونی دنزا

دانلود فیلم

منبع ویکی‌پدیا

مشخصات دانلود


لینک دانلود فیلم با کیفیت 480(حجم: 500 مگابایت)

لینک دانلود فیلم با کیفیت 720 (حجم: 720 مگابایت)


ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.