دانلود فیلم خاطرات قتل

Memories of Murder

فیلم سینمایی خاطرات قتل  یک اثر بسیار زیبا در سبک درام و جنایی کره‌ای زبان است که در سال ۲۰۰۳ ساخته شد.

این فیلم به کارگردانی و نویسندگی بونگ جون هو ساخته شده‌است.

این داستان بر اساس حوادث واقعی اولین قتل‌های سریالی در تاریخ معاصر کره جنوبی است که بین سالهای ۱۹۸۶ تا ۱۹۹۱ در هواسئونگ، استان گیونگی‌دو، اتفاق افتاد. سونگ کانگ‌هو و کیم سانگ‌کیونگ به ترتیب به عنوان کارآگاه پارک و کارآگاه سئو، دو نفر از کارآگاهان در تلاش برای حل این جنایات بودند، نقش‌آفرینی کردند.

این فیلم دومین فیلم بلند سینمایی به دنبال اولین فیلم او در سال ۲۰۰۰ به نام «سگی که پارس میکنه، گاز نمیگیره» بود که بونگ کارگردانی می‌کرد. فیلمنامهٔ این سینمایی توسط بونگ و شیم سونگ بو از نمایشنامهٔ کیم کووانگ‌ریم، در سال ۱۹۹۶، اقتباس شده‌است. فیلمبرداری فیلم و همچنین بازیگری سونگ کانگ هو مورد تحسین گسترده‌ای قرار گرفت.

دانلود فیلم خاطرات قتل

داستان فیلم

کره جنوبی، سال ۱۹۸۶. برای دومین بار جسد یک زن، با دست و پای بسته، و در حالی که مورد تجاوز قرار گرفته پیدا می شود. دو کارآگاه پلیس محلی خشن و خیره سر مامور رسیدگی به این پرونده شده و بدون هیچ ترفند خاصی، تنها با شکنجه و بازجویی مظنونین در کارشان جلو می روند. تا اینکه یک کارآگاه حرفه ای از سئول می آید تا به آن دو در تحقیقات کمک کند. بعد از پیدا شدن سومین جسد زن، آن‌ها سرنخ هایی از این قاتل سریالی بدست می آورند…

بازیگران

سونگ کانگ‌هو
کیم سانگ‌کیونگ
کیم روی‌ها
پارک هائه‌ایل
بیونگ هی بونگ

دانلود فیلم

مشخصات دانلود


لینک دانلود فیلم با کیفیت 720 (حجم: 1.03 گیگ)

لینک دانلود فیلم با کیفیت1080 (حجم: 1.82 گیگ)


ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.