مقایسه قیمت های مختلف سفر به مشهد با تور لحظه آخر

لحظه آخر Lahzeakhar.com یکی از مراجع رزرو تور با قیمت بسیار مناسب است که از مزایای مهم آن هتل‌هایی با خدمات عالی و کیفیت بالا می‌باشد. با مراجعه به سایت لحظه آخر شما می‌توانید تورهای لحظه آخری مشهد را با نصف قیمت خریداری کنید و سفری عالی همراه خانواده یا دوستان خود به ثبت برسانید.

در این مقاله لحظه آخر قصد دارد روش های سفر اکونومی به شهر مشهد “پایتخت معنوی ایران” را بررسی کند. اگر بخواهیم مقایسه دقیقی بین روش های سفر به مشهد داشته باشیم، باید فاکتورهایی را مورد بررسی قرار دهیم که در ادامه ما این کار را انجام داده ایم و سعی بر این شده تا قیمت تقریبی سفر به مشهد با روش های مختلف به ازای یک نفر مقایسه شود.

نحوه سفر سفر زمینی به مشهد (سفر با ماشین شخصی) سفر زمینی به مشهد ( سفر با اتوبوس) سفر زمینی به مشهد ( سفر با قطار) سفر هوایی به مشهد ( سفر با هواپیما)
هزینه سفر بسته به نوع ماشین، اقامتگاه و وعده های غذایی

از 850.000

تا

3.000.000

بسته به نوع اتوبوس از 470.000

تا

3.700.000

 

از 420.000

تا

3.500.000

از 1.300.000

تا

4.350.000

میزان صرفه جویی در هزینه ها 20% 40% 40% 0%
فاصله زمانی 12 ساعت 12 ساعت قطار عادی 10 ساعت و قطار سریع 7 ساعت تقریبا 100 دقیقه
مزایا سفری شاد و ارزان، توقف مطابق میلتان، استراحت های متناوب، کنترل تهویه هوا، سهولت جابجایی در مقصد، امنیت، تماشای مناظر، قیمت به صرفه، عدم دریافت هزینه بار، عدم تاخیر در حرکت، نزدیکی ایستگاه راه آهن به حرم، امنیت نسبی، امکان استراحت کردن و قدم زدن، اقتصادی بودن صرفه جویی در زمان، امنیت، امکانات مناسب، صندلی های راحت
معایب عدم شناخت استراحتگاه های مسیر، خستگیِ ناشی از رانندگی، استهلاک خودرو، هزینه بالای بنزین، ترافیک، ترافیک، زمانبر بودن مسیر، خستگی از نشستن طولانی مدت، ناامن بودن نسبت به سایر روش ها، سرعت پایین و طولانی بودن سفر، امکان هم سفر شدن با افراد غریبه هزینه بالا، ترس از ارتفاع، تاخیر در پرواز، کنسلی به دلیل آب و هوا، فاصله زیاد فرودگاه از مرکز شهر

مهم : قیمت ها متعلق به بهار 1401 می باشد. فاکتورهای متنوعی چون هتل انتخابی، تعداد روزهای اقامت و زمان سفر بر این قیمت ها تاثیر گذار هستند.

بهترین زمان سفر به شهر مشهد

حالا که از روش های مختلف سفر به مشهد و هزینه های آن مطلع شدید بهتر است بدایند بهترین زمان سفر به این شهر معنوی چه زمانی است.

فصل بهار تابستان پاییز زمستان
متوسط هزینه سفر 2.000.000 1.700.000 1.500.000 1.100.000
میزان شلوغی زیاد نسبتا زیاد نسبتا خلوت خلوت
خلوت ترین زمان برای حضور در حرم بامداد بامداد / ظهر صبح/ شب غروب
متوسط درجه هوا 26 38 5- 15-
مناسبت ها جشن نوروز، ولادت امام حسن مجتبی، ماه رمضان و شب های قدر، عید فطر، شهادت امام جعفر صادق، ولادت حضرت معصومه، رحلت امام خمینی، ولادت امام رضا شهادت امام محمد باقر، روز عرفه، شهادت امام محمد تقی، عید قربان، ولادت امام علی النقی، عید غدیر خم، ولادت امام موسی کاظم، تاسوعا و عاشورا، شهادت امام زین العابدین، اربعین رحلت رسول اکرم، شهادت امام رضا، شهادت امام حسن عسکری، روز جهانی دختر، میلاد رسول اکرم، میلاد امام جعفر صادق، ولادت امام حسن عسکری، وفات حضرت معصومه، ولادت حضرت زینب، شب یلدا شهادت حضرت فاطمه زهرا، ولادت حضرت فاطمه، ولادت امام محمد باقر، شهادت امام علی النقی، ولادت امام محمد تقی، ولادت امام علی، وفات حضرت زینب، شهادت امام موسی کاظم، مبعث حضرت رسول اکرم، ولادت ابوالفضل العباس، ولادت امام زین العابدین، ولادت علی اکبر، ولادت حضرت قائم، روزجهانی زنان

قیمت تور لحظه آخری مشهد

به طور کلی برای استعلام قیمت یک تور باید به تعداد روزهای اقامت و نوع هتلی که قرار است در آن ساکن شوید توجه داشته باشید تا بتوانید قیمت دقیقی به دست آورید؛ همان طور که می دانید هتل تاثیر قابل توجهی در هزینه های سفر دارد. سایت لحظه آخر تورهای مشهد را اغلب به صورت دو شب و سه شب برگزار می کند، 👈👈 قیمت لحظه آخری تور مشهد 👉👉 در این سایت از 395 هزار تومان به بالا می باشد؛ برای مشاهده سایر قیمت ها و انتخاب هتل مورد نظرتان روی لینک بالا 👆 کلیک نمایید.

هزینه سفر به مشهد 1401

اگر بخواهیم هزینه سفر به مشهد را به طور کلی بررسی کنیم باید مجموع هزینه های بلیط، هتل، خورد و خوراک و خریدها را محاسبه نماییم اما لحظه آخر اینکار را راحت کرده و با تورهای قیمت مناسب هزینه‌ها را تا حد زیادی کاهش داده است. با خرید تور مشهد لحظه آخری از سایت لحظه آخر، می توانید با کمترین هزینه، سفری به یادماندنی را تجربه کنید. همان طور که در بالا اشاره کردیم این امکان برایتان فراهم شده که تنها با 395 هزار تومان به میهمانیِ غریب‌الغربا بروید.

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.