دانلود فیلم وینچستر ۲۰۱۸

Winchester

وینچستر فیلمی در ژانر تاریخی، بیوگرافی، فانتزی و ترسناک محصول سال 2018 آمریکا به کارگردانی و نویسندنگی “مایکل اسپیریگ” و “پیتر اسپیریگ” است.

فیلم وینچستر با درجه بندی PG-13 (نوجوانان همراه با والدین) اکران شده و همین مساله قطعا برای دوستداران فیلم‌های ترسناک یک نقطه ضعف به شمار می‌رود.

خبری از خون و خونریزی نیست اما از آنسو فیلم وینچستر مملو از صحنه‌ های ترسناک Boo (ترس‌های لحظه‌ای که مخاطب از جای خود می‌پرد) هست و این نوع ترس‌ ها گرچه در ژانر وحشت به نوعی کلیشه شده‌ اند، اما در برخی مواقع خوب از آب در آمده‌ اند.

اصولا فیلم وینچستر ترکیبی از کلیشه‌های آثار ترسناک است که در کنار یکدیگر میکسی را ارائه کرده‌ اند تا تماشاگر را میخکوب خود سازند؛ اما این تیر به هدف نمی‌ خورد.

دانلود فیلم وینچستر ۲۰۱۸

خلاصه داستان وینچستر

عمارت وینچستر یا بنا به قولی خانه مرموز وینچسترها در سن خوزه کالیفرنیا قرار دارد و داستان‌های عجیب و غریب بسیاری در پس پرده این عمارت بزرگ وجود دارد، داستان‌هایی که بسیاری از آنها به حضور ارواح و اجنه در این خانه ختم می‌شود و به نظر می‌رسد عمارت وینچستر به نوعی همان قلعه ارواح (خانه مردگان) داستان‌های خیالی است.

اینکه چرا تاکنون وینچستر و حکایت مرموزش دستمایه فیلمی سینمایی در هالیوود قرار نگرفته بود هم خود جای سوال دارد اما در هر صورت بالاخره برادران اسپریرگ (که سال گذشته فیلم جیگساو را ساختند) به پتانسیل این خانه ارواح پی برده و اثری سینمایی از روی آن ساخته‌اند.

در 50 کیلومتری شهر “سان فرانسیسکو” و در منطقه‌ای که هیچ موجود زنده‌ای در آن زندگی نمی‌کند، ترسناک‌ترین خانه خالی توسط ارواح در سرتاسر دنیا وجود دارد.

این خانه توسط “سارا وینچستر” (هلن میرن)، میراث ملک و املاک خانواده وینچستر، ساخته شده است؛ این خانه شامل هفت طبقه بوده و همچنین دارای صدها اتاق درون خود است.

برای افرادی که این خانه و صاحب آن را نمی‌شناسند و به صورت گذری به آن نگاهی می‌اندازند همانند یک اثر تاریخی بسیار بزرگ یا یک بنای مهم برای آشفته‌حالی صاحب دیوانه آن خانه است اما…

بازیگران

هلن میرن
جیسون کلارک
سارا اسنوک
آنگوس سمپسون
لورا برنت
تیلور کاپین

 

دانلود فیلم


ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.