دانلود فیلم رنگ خدا

The Color of Paradise

فیلم رنگ خدا با کارگردانی مجید مجیدی را می توان یکی از بهترین فیلم های مذهبی تاریخ ایران یاد کرد؛ این فیلم در وبسایت IMDB با رای 14 هزار نفر، امتیاز 8.2 از 10 را کسب کرده است که در میان فیلم های ایرانی، نظیر ندارد.

این فیلم 90 دقیقه ای در سبک درام است و چهار شخصیت اصلی داستان، حسین محجوب، محسن رمضانی، سلامه فیضی و فرحناز سفری
هستند.

دانلود فیلم رنگ خدا

خلاصه داستان

شخصیت اول داستان یک شخص نابینا به نام محمد رمضانی، فرزند هاشم است و او به دلیل مشکل جسمی اش، مجبور است در مدرسه نابینایان تحصیل کند.

او برای تعطیلات به خانه باز می گردد و هاشم، پدر او که پس از مرگ همسرش در کنار مادرش زندگی می کند، تصمیم به ازدواج مجدد می کند. پدر محمد به این دلیل فرزند خود را به کارگاه نجاری می فرستد و مادر هاشم به اعتراض به این اقدام فرزندش، خانه را ترک می کند. او در ادامه به دلیل بیماری مجبور می شود به خانه باز گردد و…

افتخارات فیلم رنگ خدا

این فیلم پانزده جایزه از سوی کشورهای اروگوئه، لندن، آمریکا و ایران کسب کرده است. در سال 2002، فیلم رنگ خدا موفق به کسب جایزه بهترین فیلم انجمن منتقدان فیلم اروگوئه شده است. در سال 2001 این فیلم نامزد سه جایزه بود که می توان به نامزد جایزه بهترین فیلم خارجی زبان انجمن منتقدان فیلم دالاس‌فورت وورث، نامزد جایزه کلو ترو دیس بهترین کارگردانی و بهترین فیلمنامه و نامزد جایزه بهترین فیلم خارجی زبان دایره منتقدان فیلم لندن اشاره کرد.
در سال 2000 این فیلم موفق به کسب 6 جایزه و نامزد یک جایزه شد. افتخارات این فیلم در سال 2000 را می توان به جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره بین‌المللی فیلم سینه مانیلا، جایزه بهترین کارگردانی جشنواره بین‌المللی فیلم سینه مانیلا، ذکر ویژه بخش آزاد جشنواره فیلم جیفونی، فیلم سوم دایره منتقدان فیلم بوستون، نامزد بهترین فیلم بین‌المللی جوایز هنرمند جوان، برنده جایزه بزرگ و جایزه تماشاگران جشنواره فیلم والنسین و جایزه بهترین فیلم خارجی زبان انجمن منتقدان فیلم سن دیگو اعلام کرد. این فیلم در سال 1999 موفق به کسب چهار جایزه شد و در سال 1377 برنده سیمرغ بلورین شد.

دانلود

مشخصات دانلود


لینک دانلود فیلم با کیفیت 720 (حجم: 688 مگابایت)


ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.