دانلود فیلم معصومیت از دست رفته

فیلم تلویزیونی معصومیت از دست رفته ، فیلمی  درباره خیانت ها و مکافات دین‌ داران عصر اموی در مواجهه با واقعه کربلا به کارگردانی داود میرباقری، محصول سال ۱۳۸۲ است.

محور این مجموعه تلویزیونی، شخصیتی ساختگی به نام شوذب از یاران سابق امام علی (ع) است که در کوفه خزانه‌دار امویان شد و حیله‌گری زنی یهودی باعث نابودی زندگی خانوادگی‌اش شده و او را هرچه بیشتر همرنگ حاکمان بنی امیه می‌کند.

دانلود فیلم معصومیت از دست رفته

خلاصه داستان

داستان این سریال، به سده نخست هجری برمی‌گردد و با محوریت شخصیتی به نام شوذب شکل می‌گیرد که از یاران امام علی(ع) بود و خزانه‌دار کوفه در زمان امویان شد.

میرباقری شوذب را در میانه عشق بین دو زن ترسیم می‌کند.

اولین زن ماریا است که زمانی مسیحی بوده است و خاطرات شیرینی از دوران خلافت امام علی (ع) دارد که به منزل آنان سر می‌زده و دستگیر فقر و تنگدستی‌شان بوده است.

دیدن شوذب، ماریا را به یاد امام علی (ع) می‌اندازد و همین به تدریج علاقه او را به شوذب شکل می‌دهد.

ماریا که پس از مرگ مادر به دیر سپرده شده و به قالب راهبه مسیحی درآمده است، همچنان دل در گرو عشق شوذب دارد و برایش پیام‌هایی عاطفی می‌فرستد و در مواجهه بین این دو، شوذب نیز گرفتار عشق ماریا می‌شود.

اما زن دوم یک یهودی است به نام حمیرا که با شمایل کولی‌وار خویش، دل شوذب را می‌فریبد و او را به تدریج با وسوسه به راهیابی بیشتر به دستگاه خلافت امویان، از ایمان دور می‌سازد.

بازیگران

امین تارخ، سارا خوئینی‌ ها، داود رشیدی، رضا رویگری، حدیث فولادوند، داریوش فرهنگ، فریبا کوثری، اکبر عبدی، آهو خردمند، معصومه تقی پور، ابراهیم آبادی، روژان آریامنش، خسرو احمدی، انوشیروان ارجمند، مرتضی اردستانی، مانی اسکندری، عباس امیری، مرضیه برومند، مریم بوبانی، مهدی تارخ

دانلود فیلم

مشخصات دانلود


لینک دانلود فیلم با کیفیت 720 (حجم: 700 مگابایت)


ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.