دانلود فیلم کنار من بمان ۱۹۸۶

Stand by Me

فیلم سینمایی کنار من بمان سومین فیلم راب راینر، کارگردان، تهیه کننده، بازیگر و نویسنده ی برجسته ی امریکایی است، فیلمی در ژانر کمدی درام و ماجرایی که در سال ۱۹۸۶ منتشر شد.

دانلود فیلم کنار من بمان که یکی از تاثیرگذارترین فیلم هایی است که در تاریخ سینما ساخته شده و روایت داستان آن کمتر از ۹۰ دقیقه طول می کشد را حتما به شما توصیه می کنیم.

راب راینر به عنوان کارگردان فیلم، از بازیگران نوجوان خود در این فیلم چنان بازی هایی می گیرد که در تاریخ سینما بی سابقه بوده است.

این فیلم غم انگیز در همان لحظات ابتدایی شما را به یاد دوران کودکی و نوجوانی و برخی از دوستانتان می اندازد و به شما می گوید تمام شادی ها و خوشی هایی که در گذشته داشته اید تنها یک سراب و توهم بوده است.

دانلود فیلم کنار من بمان ۱۹۸۶

داستان فیلم کنار من بمان

گوردی از دوران نوجوانی خود اتفاق جالبی که برای او و سه تن از دوستانش به نام هایکریستوفر، تِدی و وِرنو رخ می دهد را روایت می كند.

داستان از این قرار است که روزی ورنو به طور اتفاقی از گفتگوی برادر بزرگ تر و دوستش درمی یابد پسر نوجوانی به نام رِی براور با قطار تصادف کرده و کشته شده است.

تلاش پلیس برای پیدا کردن جسد براور به نتیجه نرسیده و جستجوها به پایان رسیده است. با مطلع شدن از این ماجرا، گوردی و دوستانش تصمیم می گیرند جنازه رِی را پیدا كنند.

ضرورتاً داستان فیلم نیست که اشک را از چشم بیننده جاری می سازد بلکه آن چیزی که شما را به گریه می اندازد تماشای این فیلم در زمان درست و خاطراتی است که با دیدن این فیلم به یاد خواهید آورد.

این فیلم اولین حضور ریور فینیکس، بازیگر نوجوان و آینده دار آن دوران بود که بعدها در ابتدای جوانی درگذشت.

 

بازیگران

ویل ویتون
ریور فینیکس
کوری فلدمن
جری اوکانل
کیفر ساترلند
ریچارد دریفوس
گری رایلی
بردلی گرگ
کیسی شیماشکو
جان کیوسک
مارشال بل
فرانسیس لی مک‌کین
بروس کیربی
متیو ویلیامز

 

تریلر فیلم کنار من بمان

دانلود فیلم

منبع ویکی پدیا

مشخصات دانلود


لینک دانلود فیلم با کیفیت 720 (حجم: 664 مگابایت)

لینک دانلود فیلم با کیفیت1080 (حجم: 1.63 گیگ)


ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.