دانلود پرطرفدارترین بازی های اندروید از زمین دی ال

بازی‌های اندروید هر روز خلاقانه تر ، با حجم کمتر و کیفیت بهتر در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. سایت زمین دی ال یکی از بزرگترین مراجع دانلود بازی اندروید در ایران است. در این سایت می‌توانید به لیستی از بهترین و جذاب ترین بازی ها دسترسی داشته باشید و آن ها را به صورت رایگان دانلود کنید. در این نوشته قصد داریم تا تعدادی از محبوب ترین این بازی ها در زمین دی ال را به شما معرفی کنیم. پس تا انتهای این نوشته همراه ما باشید و دیدگاه ارزشمند خود را نیز برای ما ارسال کنید.

بازی اندروید Neon Motocross

در این بازی 30 مگابایتی شما باید یک موتور را بر اساس قوانین فیزیکی به حرکت در بیاورید. هر چه که حرکت های شگفت انگیزتری انجام دهید، امتیازات بیشتری کسب خواهید کرد. از جمله کارهایی که در این بازی می‌توانید انجام دهید این است که در هوا بپرید و پشتک بزنید و امتیاز کسب کنید. این بازی جذاب دارای 180 مرحله است که به مرور سخت شده و شما باید توانایی خود را با موتورهای فوق العاده ای که به شما می‌دهد محک بزنید.

بازی اندروید Multi-storey Car Parking 3D

اگر از علاقه مندان به بازی های پارک کردن ماشین هستید و میخواهید توانایی رانندگی خود را در دنیای مجازی بالا ببرید احتمالا این بازی مخصوص شماست. در این بازی هر آنچه که از جزئیات بخواهید وجود دارد و تا حد ممکن سعی شده است که به واقعیت شباهت داشته باشد. در این بازی باید بتوانید اتوموبیل خود را در جای مشخص شده پارک کرده و به هیچ وسیله یا اتومبیل دیگری برخورد نکنید. در این بازی نیاز است که دنده عوض کنید و حین پارک کردن باید به اتومبیل های دیگری که در اطراف شما حرکت می‌کنند هم توجه داشته باشید. در این بازی شش ماشین موجود است که به تدریج می‌توانید با کسب امتیاز به آن ها دسترسی پیدا کنید.

بازی اندروید Cover Strike – 3D Team Shooter

اگر از افراد علاقه مند به بازی های جنگی هستید و تیراندازی دوست دارید، این بازی مناسب شماست. در این بازی آفلاین باید به تیم خود پیوسته و با آن ها همکاری کنید تا بتوانید دشمنان خود را از بین ببرید. این بازی رایگان به صورت سه بعدی طراحی شده و پلن های مختلفی در بازی وجود دارد که باید آن ها را یاد گرفته و پیش بروید. انواع مختلفی از تفنگ در این بازی وجود دارد که می‌توانید آن ها را داشته باشید. یکی از نکات مهم این بازی 62 مگابایتی این است که به راحتی می‌توان آن را حتی روی موبایل های ضعیف هم اجرا کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.