بیوگرافی میثم ابراهیمی

احتمالا شما هم تیتراژ برنامه تلویزیونی خانه فیروزه‌ای یا سریال دردسرهای عظیم را شنیده اید. این آثار نقطه عطفی در کارنامه حرفه ای میثم ایراهیمی بوده است که به شناخته شدن هر چه بیشتر او کمک کرد. میثم ابراهیمی سبک لطیف ، احساسی و صدای زیبایی دارد که در آثار او به شدت دیده می‌شود. طرفداران او زیادند و سبک او برای تمامی اقشار جامعه جالب و قابل توجه است. او در راه رسیدن به هدف خود یعنی خوانندگی سختی های زیادی کشیده اما با صبوری بر تمام مشکلات پیروز شده و حالا هم تلاش خود را دارد تا هر روز بهتر از دیروز شود.

در این نوشتار قصد داریم تا مروری کوتاه بر بیوگرافی میثم ابراهیمی داشته باشیم. پس تا انتهای این نوشته با ما همراه باشید.

کودکی و نوجوانی

میثم ابراهیمی در هشتم ماه شهریور سال 1364 در تهران متولد شده است. او از دوران کودکی در زمینه قرائت قرآن فعالیت های زیادی داشته. پس از مدتی که اطرافیان متوجه پتانسیل وی در زمینه خوانندگی شدند، حمایت پدر و سید محمد علوی سبب شد که به زمینه موسیقی نزدیک و نزدیک تر شود.

او همچنین در گروه های موسیقی فعال بود و در هیئت ها هم فعالیت داشت. او فوق دیپلم خود را در رشته موسیقی و لیسانس خود را در رشته مدیریت فرهنگی اخذ کرد.

ورود حرفه‌ای به دنیای موسیقی

هنگامی که تنها 19 سال داشت قطعه ای به نام وطنم را خواند که این اثر در صدا و سیما هم پخش شد و به شدت مورد توجه مخاطبین قرار گرفت.

او همچنین در سال 1388 تیتراژ برنامه تلویزیونی خانه فیروزه ای را خواند که این آهنگ هم به دلیل کیفیت بالایش مورد توجه قرار گرفت و در مشهور شدن هر چه بیشتر او تاثیر داشت.

سریال دردسرهای عظیم، که در سال 1393 پخش شده بود، یکی از پرطرفدارترین سریال‌های شبکه سه بود که در ماه رمضان پخش شد . تیتراژ این سریال را هم میثم ابراهیمی آماده کرد که آن هم از جمله شنیده شده ترین آثار وی است.

او اولین کنسرت خود را در سال 1394 در برج میلاد برگزار کرد. یعنی دقیقا هفت سال پس از ورود حرفه ای او به دنیای موسیقی.

 

چند نکته از زندگی شخصی او

میثم ابراهیمی تا به حال ازدواج نکرده است. او رنگ سفید و قرمه سبزی را می‌پسندد.  او همچنین تجربه بازی در یک فیلم سینمایی را هم دارد و در این فیلم در نقش خودش ظاهر شده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.