معرفی بهترین سایت مداحی

ایام محرم و صفر ، ماه رمضان ، ایام فاطمیه ، شب های قدر و دیگر مناسبت‌های مذهبی از جمله زمان‌هایی است که درخواست افراد برای دانلود و پخش انواع مداحی ، نوحه سرایی ، مرثیه خوانی و … زیاد می‌شود. هنگامی که در فضای اینترنت سری به سایت‌هایی که به انتشار مداحی می‌پرداختند سر زدیم، متوجه شدیم که اکثر این سایت‌ها به طور تخصصی به ارائه این آثار نمی‌پردازند.

به همین خاطر به دنبال سایتی گشتیم که به طور اختصاصی بر روی مضامینی مانند دانلود نوحه صوتی و تصویری می‌پردازند. در این میان با سایتی با نام « مداحی» با آدرس (https://madahi.org/) آشنا شدیم. این سایت به طور کلی مربوط به آثار هنری صوتی مذهبی است. به همین خاطر تصمیم گرفتیم تا در این پست مروری کوتاه بر امکانات این سایت داشته باشیم. تا انتهای این نوشتار با ما همراه باشید.

دانلود تیتراژهای مذهبی

سایت مداحی با بررسی درخواست کاربران به این نتیجه رسیده است بسیاری از کاربران به دنبال دانلود تیتراژ برنامه های مذهبی هستند. به همین خاطر با ایجاد یک فضا که مخصوص تیتراژ این چنین برنامه‌هایی است تلاش کرده است تا نیاز کاربران را تامین نماید. اگر به دنبال اثر خاصی در این زمینه هستید، پیشنهاد می‌کنیم که در ابتدا از طریق قسمت تیتراژ سایت مداحی که از منوی بالای صفحه آن در دسترس است، به جست و جو بپردازید.

دانلود جدیدترین مداحی ها

اگر به دنبال جدیدترین مداحی‌های منتشر شده هستید، این سایت بخشی به همین نام را برای کاربرانش آماده کرده است. آخرین نوحه ها و مرثیه هایی که منتشر شده اند به سرعت توسط ادمین های این سایت بارگزاری شده و به همراه متن نوحه و پخش آنلاین در خدمت کاربران قرار داده می‌شود. کلیه آثار منتشر شده در دو کیفیت 320 و 128 در پست ها قرار داده می‌شود.

ریمیکس نوحه

با این که عنوان عجیبی است اما بسیاری از کاربران علاقه زیادی به نسخه هایی از مداحی دارند که دوباره میکس و مستر شده اند. این نسخه ها مخصوص ماشین هستند که مورد قبول بیشتر جوان‌هاست. این ریمیکس‌ها هم همگی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و با این حال با حجم کم در این سایت قرار گرفته اند تا دانلود برای همه امکان پذیر باشد.

آهنگ پیشواز مذهبی

ایام عزاداری محرم و به خصوص ایام ماه رمضان از جمله روزهایی است که درخواست برای دریافت کد آهنگ پیشواز مذهبی بسیار بالا می‌رود. از جمله آهنگ پیشواز شب های قدر ، آهنگ پیشواز دعای سحر و دعای افطار ، آهنگ پیشواز ادعیه و شهادت ائمه و … .

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.