بیوگرافی بنیامین بهادری

دنیا دیگه مثل تو نداره از جمله آهنگ‌هایی است که امکان ندارد نسل جوان آن را نشنیده باشد. خواننده این اثر بنیامین بهادری است که به خاطر سبک متفاوت خود در اشعار ، خوانندگی ، سبک موزیک و شخصیتش به شدت شناخته شده و مورد پسند جوانان قرار گرفته است. این خواننده که با همین آهنگ دنیا دیگه مثل تو نداره به شهرت زیادی رسید، سابقه بازیگری را هم در فیلم سلام بمبئی در کارنامه دارد. در پست قصد داریم تا مروری کوتاه و مفید بر زندگی نامه و بیوگرافی بنیامین بهادری داشته باشیم. پس تا انتهای این نوشته با ما همراه باشید.

کودکی و نوجوانی

بنیامین بهادری متولد هجدهمین روز از ماه شهریور سال  1361 خورشیدی در تهران است. او از همان دوران کودکی علاقه زیادی به یادگیری موسیقی داشته است. هنگامی که 16 سال داشت به گفتن شعر پرداخت. و در 19 سالگی یادگیری گیتار را شروع کرد. او پیش از آن که بتواند به طور حرفه ای وارد دنیای موسیقی شود و آهنگسازی انجام دهد، ترانه سرایی انجام می‌داد. خانواده‌ای که بنیامین در آن متولد شد مذهبی بودند و او یک خواهر و سه برادر دیگر هم دارد که از او بزرگتر هستند. مادر او خانه دارد و پدرش هم کارمند بازنشسته است.

او برای تحصیلات به دیپلم رشته انسانی بسنده کرد و باقی مسیر را به یادگیری موسیقی پرداخت.

ورود به دنیای حرفه ای

همانطور که پیشتر گفتیم، بنیامین ترانه سرایی و نواختن گیتار را از 19 سالگی شروع کرد. در سال 1381 نخستین تجربه حرفه ای خود را با ساخت اثر گلهای رنگین کمال آغاز کرد. این آهنگ به پرفروش ترین آهنگ مخصوص کودکان پس از انقلاب 57 تبدیل شد.

نخستین آلبوم وی که 85 نام داشت به صورت اتفاقی منتشر شد و افراد زیادی آن را گوش دادند. آهنگ دنیا دیگه مثل تو نداره هم از این آلبوم بود که باعث ایجاد شهرت بسیار زیادی برای وی شد.

نکاتی از زندگی شخصی

او که در سال 79 با دختری به نام نسیم حشمتی آشنا شده بود. آن ها در سال 88 با یکدیگر ازدواج کردند و بعد صاحب دختری به نام بارانا شدند.

در سال 92 بر اثر یک صانحه تصادف ، همسر بنیامین بهادری از دنیا رفت. بنیامین یک آهنگ به نام یه خونه را به یاد همسرش خواند.

او پس از دو سال با شایلی محمودی ازدواج کرد و از او هم صاحب دو پسر است.

بنیامین بهادری گفته است که به خواب خیلی علاقه دارد و آرامش هم برای او در زندگی مهم‌ترین چیز است.

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.