بهترین فیلم های سال 2020

رمان هایی جذاب درباره روابط خانوادگی

با گذشت 9 ماه از سال 2020، به بهترین فیلم های منتشر شده در این سال نگاهی انداخته ایم. سال 2019 یکی از سال های جذاب برای علاقه مندان به سینما بود. با اکران فیلم هایی چون 1917، جوکر، فورد در برابر فراری، روزی روزگاری در هالیوود، آقایان و مرد ایرلندی قابل انتظار بود که فیلم های سال 2020 نتوانند به اندازه سال قبل بینندگان را راضی کنند.

اما اوضاع در سال 2020 حتی بدتر از آن چیزی که پیش بینی می شد پیش رفت. با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی سینما در اکثر نقاط جهان، اکران بسیاری از فیلم های مورد انتظار این سال به تعویق افتاد و به یک تا دو سال آینده موکول شد. بیست و پنجمین قسمت از سری فیلم های جیمز باند که قرار است در آن شاهد آخرین حضور دنیل کریگ به عنوان مامور 007 باشیم، پس از چند بار تغییر تاریخ اکران بالاخره برای اکران در اکتبر 2021 برنامه ریزی شد. همچنین اکران فیلم زن شگفت‌انگیز 1984 به اواخر دسامبر 2020 موکول شد.

با وجود این تغییرات اما همچنان می توان فیلم های جالبی را در میان فیلم های اکران شده امسال دید. در فیلم های اکران شده سال 2020 می توان نقش پررنگ سرویس های پخش آنلاین فیلم چون نتفلیکس و دیزنی پلاس را به وضوح دید. در ادامه این مطلب به معرفی و دانلود بهترین فیلم های سال 2020 خواهیم پرداخت.

 

فیلم Tenet 2020 – انگشته

رمان هایی جذاب درباره روابط خانوادگی

 

فیلم تنت یا انگاشته را می توان مورد انتظارترین فیلم سال 2020 نامید. اثر جدید کریستوفر نولان پس از سه بار تعویق اکران از 26 اوت 2020 به روی پرده سینما رفت. اکران این فیلم در سینما پس از تعطیلی های اخیر جانی دوباره به آن ها بخشید. رابرت پتینسون، الیزابت دبیکی، جان دیوید واشنگتن، کنت برانا و کلیمانس پوزی از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم نقش آفرینی کرده اند. این فیلم داستان دو جاسوس بین‌المللی را روایت می کند که جلوگیری از وقوع جنگ جهانی سوم با فناوری وارونگی زمان روبرو می شوند.

 

انیمیشن Onward 2020 – به پیش

انیمیشن به پیش ساخته شده توسط استودیوی پیکسار است که در اوایل سال 2020 منتشر شد. پس از همه گیری ویروس کرونا و تنها پس از دو هفته نمایش در سینما، والت دیزنی نسخه دیجیتالی آن را عرضه کرد. این انیمیشن امتیاز 7.4/10 را از کابران وبسایت Imdb گرفته و موفق به کسب دو جایزه نیز شده است. در داین انیمیشن دو برادر برای ارتباط گرفتن مجدد و موقت با پدری که سال‌ها از مرگ او می‌گذرد تلاش می کنند. کریس پرت و تام هالند از جمله صداپیشگان این انیمیشن ساخته دن اسکنلون هستند.

 

فیلم Mulan 2020 – مولان

فیلم مولان یکی از بازسازی‌های لایواکشن دیزنی است که بر اساس انیمیشنی به همین نام محصول سال 1998 و برگرفته از افسانه های چینی ساخته شده است. در این فیلم اکشن، یک دختر جوان چینی را نشان می دهد که برای نجات پدرش، خود را به شکل یک مرد جنگجو در می آورد. طبق نظراتی که منتقدان درباره این فیلم داشته اند، این اثر روح و جان انیمیشن اصلی را ندارد.

 

فیلم The Invisible Man 2020 – مرد نامرئی

مرد نامرئی فیلمی در ژانر علمی تخیلی و ترسناک به کارگردانی و نویسندگی لی ونل است. ازبازیگران این فیلم می توان به الیزابت ماس، الیور جکسون‑کوهن و آلدیس هاج اشاره کرد. این فیلم از کابران وبسایت Imdb امتیاز 7.1/10 را کسب کرده است.وقتی همسر سابق سسیلیا جان خود را از دست داد و ثروت خود را به او واگذار کرد، وی گمان می کند که مرگ وی یک حقه بوده است. این فیلم با حمله به حاشیه‌ی امن و درهم‌شکستن انتظارات‌مان به چیزی بهتر از ماهیت هالیوودی‌اش تبدیل می‌شود.

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.