دانلود فیلم والکری ۲۰۰۸

Valkyrie

فیلم سینمایی والکری به کارگردانی برایان سینگر ۵۳ ساله آمریکایی است.

این فیلم در ژانر تاریخی، درام و بر اساس تاریخ آلمان نازی در طول جنگ جهانی دوم در ایالات متحده  و به زبان انگلیسی در اواخر سال ۲۰۰۸ اکران گردید.

تهیه کنندگان این اثر کریستفر مک کاری، گیلبرت آدلر، کریس لی بودند و همچنین در فیلم نامه این فیلم را نویسندگانی همچون کریستفر مک کاری، ناتام الکساندر تیم ساخت این اثر را یاری کرده اند.

این فیلم ۱۲۰ دقیقه ای هزینه ای بالغ بر ۷۵ میلیون دلار برجای گذاشت که فروش گیشه آن ۲۰۰ میلیون دلار براورد شده است.

در تاریخ انتشار این فیلم چند بار تغییر پیش آمد.

فیلم سینمایی والکری
پوستر فیلم

بازیگران

تام کروز

کنت برانا

بیل نیگی

کاریس ون هویتن

ادی ایزارد

کریستیان برکل

تام ویلکینسون

فیلم والکری
تصویری از فیلم سینمایی والکری

داستان فیلم والکری

موضوع فیلم سینمایی والکری در مورد توطئه و خیانت (کودتای نافرجام) ۲۰ ژوئیه است که در مورد تصمیم افسران ارتش نازی مبنی بر ترور هیتلر و بعد از آن کنترل کشور از طریق عملیات والکری است.

این فیلم توسط برایان سینگر کارگردانی شده‌است و تام کروز در این فیلم در نقش سرهنگ کلاوس فون اشتاوفنبرگ طراح ترور هیتلر نقش آفرینی کرده‌است.

نکته جالب این فیلم این است که به دلیل اعتقاد تام کروز به ساینتولوژی اختلاف نظرهای مبنی بر بازی او در این نقش بین سیاستمداران آلمانی و اعضای خانواده اشتاوفنبرگ وجود داشت.

در جنگ نازی ها در طول جنگ جهانی دوم، به عنوان جزر و مد به نفع متفقین تبدیل شده است، یک کادر از افسران و سیاستمداران ارشد آلمانی به شدت به سرنگونی رژیم نازی قبل از اینکه ملت در یک شکست تقریبا اجتناب ناپذیر خرد می شود.

به این ترتیب، سرهنگ کلاوس فون استافونبرگ، افسر ارتش متقاعد شده است که باید آلمان را از آدولف هیتلر نجات دهد، به یک مأمور واقعی برنامه ریزی شده است.

برای انجام این کار، برای عملیات اضطراری داخلی، عملیات: والکری ، تنظیم می شود تا بتواند به کمک هموطنانش برای کنترل برلین پس از ترور فدرر دست یابد.

با این حال، حتی به این دلیل که برنامه به اجرا گذاشته می شود، ترکیبی از بدبختی و شکست های انسانی، خود را برای ایجاد یک فاجعه ای می اندازد که بیشترین جذب اروپا را می دهد….

فیلم والکری
تصویری از تام کروز در فیلم

 

تماشای آنلاین والکری با دوبله فارسی

دانلود فیلم

 

منبع ویکی‌پدیا آپارات

مشخصات دانلود


لینک دانلود فیلم با کیفیت 480(حجم: 422 مگابایت)

لینک دانلود فیلم با کیفیت 720 (حجم: 830 مگابایت)

لینک دانلود فیلم با کیفیت1080 (حجم: 1.52 گیگ)


ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.