دانلود فیلم مردان آثار ماندگار ۲۰۱۴

The Monuments Men

فیلم سینمایی مردان آثار ماندگار فیلمی در ژانر درام ، تاریخی به کارگردانی، کارگردان بزرگ و صاحب سبک سینمای جهان جرج کلونی و تهیه کنندگی گرانت هسلو محصول سال ۲۰۱۴ می‌باشد.

این فیلم سینمایی در کشورهای ایالات متحده آمریکا و آلمان با صرف هزینه ۷۰ میلیون دلار به زبان انگلیسی ساخته شد و ۱۵۵ میلیون دلار فروش گیشه این فیلم بود.

این اثر بر اساس رمانی نوشته‌ی رابرت ادسن با نام طولانی، مردان آثار ماندگار: قهرمانان متفق، دزدان نازی و بزرگ‌ترین جستجوی گنج در تاریخ  تولید شده که البته در ایران ما هنوز هیچ انتشاراتی آن را ترجمه نکرده است.

مردان آثار ماندگار
پوستر فیلم

داستان

موضوع فیلم سینمایی مردان آثار ماندگار نیز درباره همین اثر پرفروش ادسن است و در فیلم یک گروه از مورخان هنری و عتیقه شناس است که از جانب متفقین مامور می شوند تا به آلمان سراسر جنگ بروند تا آثار هنری را از آلمانی ها بازپس گیرند.

این گروه به رهبری فرانک استوکز که حافظ آثار تاریخی است (جورج کلونی) و گروهی شامل یک موزه دار به نام جیمز ( مت دیمون ) ،یک معمار به نام ریچارد کمپبل ( بیل مورای ) ، یک مجسمه ساز به نام والتر گارفیلد ( جان گودمن ) ، یک طراح فرانسوی به نام ژان کلود کلمونت ( ژان دوژاردن ) و یک کارگردان تئاتر به نام پرستون ساویتز ( باب بالابان ) عازم آلمان می شوند تا اجناس با ارزش از جمله نقاشی های هنری را یافته و به هر نحوی به کشور بازگردانند. اما ورود این افراد با اتفاقات غیرمنتظره ای همراه می شود که آنان را به خطوط مقدم جنگ نزدیک میکند و…

مردان آثار ماندگار
تصویری از این فیلم سینمایی

بازیگران فیلم مردان آثار ماندگار

مت دیمون

بیل مری

جان گودمن

ژان دوژاردن

باب بالابان

کیت بلانشت

جرج کلونی

مایلز جاپ

دیرمد مورتا

مردان آثار ماندگار
تصویری از فیلم

 

تماشای آنلاین فیلم مردان آثار ماندگار با دوبله فارسی

دانلود فیلم

 

منبع آپارات ویکی پدیا

مشخصات دانلود


لینک دانلود فیلم با کیفیت 480(حجم: 360 مگابایت)

لینک دانلود فیلم با کیفیت 720 (حجم: 720 مگابایت)


ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.