دانلود فیلم جویندگان طلا

The Gold Rush

فیلم سینمایی جویندگان طلا یک فیلم بلند صامت، به کارگردانی چارلی چاپلین با بازی چاپلین، مک سوین و تام مری و محصول سال ۱۹۲۵ ایالات متحده آمریکا است.

جویندگان طلا بدون شک یکی از شاهکارهای چاپلین است چاپلین به مانند کارهای موفق دیگر خود: روشنایی های شهر.بچه.عصر جدید و… بازهم موفق میشود با اتکا به شخصیت با نمک ولگرد در موقعیتی متفاوت به لحاظ جغرافیایی اثری در خور توجه همراه با شوخی های همیشگی را خلق کند.

ولگرد اثار چاپلین اینبار بر خلاف عمده اثارش دست و پنجه نرم کردن با شرایط دشوار زندگی خود را نه در شهر های صنعتی بلکه میان کوهستانی سرد و مملو از طلا جستجو میکند چاپلین اگر چه موقعیت زندگیش عوض شده اما بازهم همان انسان زجر کشیده دوران خود است.

او در این فیلم برای یافتن خوشبختی رهسپار کوه و طبیعت میشود چاپلین در این فیلم نیز همان فرد ساده دل مهربان و عاشق پیشه گذشته است با این تفاوت که در انتها نوع رستگاری او تغییر میکند که در ادامه به ان میپردازیم.

دانلود فیلم جویندگان طلا

داستان فیلم

در سال ۱۸۹۸، تب طلا همه جا را فراگرفته است و همه کس براى به دست آوردن ثروتى باد آورده به آلاسکا روى می آورد. از جمله چارلى چاپلین، ولگردى تنها که خیلى زود با جویندگان دیگر، جیم گندهه دوست مى شود.

بازیگران

چارلی چاپلین
مک سوین
تام مری
تاینی سندفورد
جورجیا هیل

دانلود فیلم

مشخصات دانلود


لینک دانلود فیلم با کیفیت 720 (حجم: 644 مگابایت)

لینک دانلود فیلم با کیفیت1080 (حجم: 1.02 گیگ)


ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.