دانلود فیلم بهترین سال های زندگی ما ۱۹۴۶

The Best Years of Our Lives

فیلم سیاه و سفید بهترین سال های زندگی ما در ژانر درام، جنگی عاشقانه ساخته‌ی ویلیام وایلر محصول سال ۱۹۴۶ آمریکا، که داستان سه سرباز آمریکایی بازگشته از جنگ جهانی دوم را در ۱۷۲ دقیقه روایت می‌کند، به عنوان یکی از غمگین ترین فیلم‌های تاریخ سینما معرفی شد.

این سربازان که نقش آن‌ها توسط «فردریک مارچ»، «دانا اندروز» و «هارولد راسل» ایفا شده است، پس از بازگشت به زادگاه‌شان با استقبالی گرم که انتظارش را داشتند، مواجه نشده و سپس در ادامه به مشکلات عاطفی و کاری فراوانی دچار می‌شوند که اثرات بدی بر روحیات آن‌ها بر جای می‌گذارد.

بهترین سال های زندگی ما، در سال پخش خود همچون شاهکاری تلقی شد و جوایز اسکار آن سال را جارو کرد.بهترین سالهای زندگی ما فیلمی معمولی، اما بشدت تأثیرگذار درباره مسائل سربازان از جنگ برگشته بود که می کوشند که خودرا با شرایط پس از جنگ تطبیق دهند. شهرتی که وایلر از فیلمهای جنگی بدست آورد به او امکان داد که بلند پروازی کند.

دانلود فیلم بهترین سال های زندگی ما  ۱۹۴۶

داستان فیلم بهترین سال های زندگی ما

سه سرباز وظیفهٔ آمریکایی به‌نام‌های آل (فردریک مارچ)، فرد (دانا اندروز) و هومر (هارولد راسل)، پس از پایان جنگ جهانی دوم به شهر زادگاهشان بازمی‌گردند تا زندگی جدیدی را آغاز کنند. آل کنار همسر (میرنا لوی) و فرزندانش بازمی‌گردد و با مقام بالاتری در بانک سابق خود مشغول به کار می‌شود؛ هومر که دستش را در جنگ از دست داده، از دل‌سوزی و ترحم بی‌جای نامزد (کتی اودانل) و اطرافیانش عذاب می‌کشد؛ و فرِد نیز که با همسرش (ویرجینیا میو) دچار دردسر شده، به دختر آل (ترزا رایت) دل می‌بازد و سرانجام و به‌رغم مخالفت پدرش با او ازدواج می‌کند…

 

بازیگران

میرنا لوی در نقش میلی استفنسن
فردریک مارچ در فیلم نقش آل استفنسن
دانا اندروز در نقش فرد دری
ترزا رایت در نقش پکی استفنسن
ویرجینیا میو در نقش مری دری
هارولد راسل در نقش هومر پاریش
کتی اودانل در نقش ویلما کامرون
هوگی کارمایکل در نقش عمه بوچ
گلادیس جرج در نقش هورتنس دری
رومن بونن در نقش پت دری
ری کالینز در نقش آقای میلتن
مینا گامبل در نقش خانم پاریش

دانلود فیلم

منبع ویکی‌پدیا

مشخصات دانلود


لینک دانلود فیلم با کیفیت 480(حجم: 786 مگابایت)

لینک دانلود فیلم با کیفیت 720 (حجم: 1.5 گیگ)

لینک دانلود فیلم با کیفیت1080 (حجم: 2.8 گیگ)


ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.