دانلود فیلم سکوت ۲۰۱۶

Silence

فیلم سینمایی سکوت یک اثر در سبک درام تاریخی ساخته ی یکی از بزرگترین کارگردانان جهان بنام مارتین اسکورسیزی است که فیلمنامه اش بر اساس رمانی به همین نام نوشته شده و داستان آن در زمان شورش شیمابارا اتفاق می‌افتد و دربارهٔ چند تن از مسیحیان پنهان است.

اسکورسیزی نزدیک به ۲۳ سال بود که سعی داشت بر اساس رمان سکوت فیلمی بسازد اما هر بار به دلایلی مثل عدم وجود بودجه مناسب برنامه عقب افتاد تا اینکه در سال ۲۰۱۵ به‌طور رسمی پروژه کلید خورد و در ۲۳ دسامبر ۲۰۱۶ به اکران رسید.

بخاطر مشکلات متعددی که پیش‌آمد نوشتن فیلمنامه اقتباسی نزدیک ۱۰ سال به عقب افتاد و اسکورسیزی با همکار و دوست قدیمی اش جی کاکس که پیش تر با او در پروژه‌های مختلفی همکاری کرده بود فیلمنامه را نوشتند.

اسکورسیزی این پروژه را چالش برانگیزترین فیلم عمرش می‌داند که به دنبال ساخت آن بوده.

اسکورسیزی آنقدر به ساخت این فیلم علاقه‌مند بود که حتی برای این فیلم پول دریافت نکرد. ساخت این فیلم به دلیل مشکلات مالی و حقوقی ۲۳ سال به طول انجامید.

اسکورسیزی در سال‌های ۱۹۹۶ و ۲۰۰۴ و ۲۰۰۹ می‌خواست ساخت فیلم را شروع کند که هربار به دلیل مشکلات متوقف می‌شد.

لیام نیسون بازیگر این فیلم در مورد سکوت می‌گوید: این فیلم میراث واقعی مارتین است.

فیلمبرداری این فیلم در تاریخ ۳۰ ژانویه ۲۰۱۵ شروع شد و در تاریخ ۱۵ می ۲۰۱۵ به پایان رسید. فیلمبرداری این فیلم در کشور تایوان انجام شد.

استقبال منتقدان از فیلم نسبتاً خوب بود اما با این حال به اندازه فیلم‌های قبلی اسکور سیزی چه از سوی منتقدان و چه از سوی تماشاگران مورد استقبال شایان قرار نگرفت. سکوت در سال ۲۰۱۷ در رشته بهترین فیلمبرداری نامزد دریافت جایزه اسکار شد.

دانلود فیلم سکوت ۲۰۱۶

خلاصه داستان سکوت

دو کشیش جوان طی سفری به کشور ژاپن به دنبال پیدا کردن اثری از استاد خود هستند، که در طول مسیر اتفاقات و حوادث پیش‌بینی نشده‌ای را تجربه می‌کنند و…

بازیگران

اندرو گارفیلد
آدام درایور
لیام نیسون
تادانابو آسانو
کیران هایندز

دانلود فیلم

منبع ویکی‌پدیا

مشخصات دانلود


لینک دانلود فیلم با کیفیت 480(حجم: 750 مگابایت)

لینک دانلود فیلم با کیفیت 720 (حجم: 1.45 گیگ)

لینک دانلود فیلم با کیفیت1080 (حجم: 2.45 گیگ)


ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.