دانلود فیلم آرواره ها ۱۹۷۵

Jaws

یکی از شاهکارهای سینمای جهان ساخته‌ی استیون استیلبرگ بنام آرواره ها است که محصول ایالات متحده آمریکا در سال ۱۹۷۵ میباشد.

فیلم داستانی از حمله‌های یک کوسه بزرگ سفید به انسان‌ها و تلاش‌های یک افسر پلیس برای نگاهبانی از مردم در برابر این کوسه است.

آرواره‌ها بر پایهٔ رمانی به همین نام نوشتهٔ پیتر بنچلی ساخته شده‌است.

در تمام تاریخ سینما،تنها نام یک فیلم به چشم می‏خورد که از حدود یک قرن پیش و نشان دادن تصاویر ورود یک قطار به ایستگاه توسط برادران لومیر،دنیا را تکان داده است.

نگاهی از دریچه نوار سلولوئید که پایه‏های تمدن انسانی را به لرزه درآورد و ما را مجبور کرد تا به وجود شکننده خودمان بر روی این کره خاکی از منظری جدید بنگریم.

این فیلم اولین فیلم مهم اسپیلبرگ محسوب می‌شود که برای او شهرت جهانی آورد و یک شبه او را معروف و پولدار کرد.

بیشتر شهرت فیلم به خاطر سبک نو آورانهٔ و خاص خود در آن سال‌ها بود که بسیار در سطح جهانی دیده شد.

این فیلم نه تنها پرفروش‌ترین فیلم سال شد و تا سال ۱۹۷۷ پرفروش‌ ترین فیلم جهان بود بلکه اکنون با محاسبه نرخ تورم با فروشی معادل ۲/۰۲۷ دلار یکی از ده فیلم پرفروش تاریخ با محاسبه نرخ تورم است.

این فیلم همچنین جز ۲۵۰ فیلم برتر تاریخ سینما در سایتimdb است و در ۵۰۰ فیلم برتر تاریخ سینما به انتخاب مجله امپایر جز ۱۰ فیلم اول است. به نظر خیلی‌ها بهترین فیلم اسپیلبرگ محسوب می‌شود.

دانلود فیلم آرواره ها ۱۹۷۵

خلاصه داستان فیلم آرواره ها

هنگامی که یک زن جوان در حالی که در حال چریدن لاغر است ، در کوسه کشته می شود ، مارتین برودی (رئیس رویی شایدر) رئیس پلیس مریخ برودی (روی شایدر) می خواهد سواحل را ببندد ، اما ترس از این که شهردار لری وون (موری همیلتون) او را برانداز کند، از دست دادن درآمد توریستی شهر را فلج می کند.

متخصص هوشیار مت هوپر (ریچارد دریفوس) و کاپیتان کشتی کوزه دار (کوئینت) (رابرت شاو) برای کمک به بردی در تصرف جانور قاتل کمک می کنند و این سه گانه درگیر یک نبرد حماسی انسان در مقابل طبیعت می شوند.

بازیگران

روی شایدر

رابرت شاو

ریچارد درایفس

لورن گری

مورای همیلتون

 

تماشای آنلاین فیلم سینمایی آرواره ها با دوبله فارسی

دانلود فیلم

منبع ویکی‌پدیا

مشخصات دانلود


لینک دانلود فیلم با کیفیت 720 (حجم: 1 گیگ)

لینک دانلود فیلم با کیفیت1080 (حجم: 1.9 گیگ)


ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.