دانلود فیلم ویران شده

Incendies

فیلم سینمایی ویران شده محصول ۲۰۱۰ کانادا به نویسندگی و کارگردانی دنیس ویلنیو است که بر اساس نمایشنامه وجدی مئوَد با نام سوخته ساخته شده و سفر خواهر و برادر دوقلویی را دنبال می‌کند که به دنبال کشف راز زندگی مادرشان هستند.

فیلم در سپتامبر ۲۰۱۰ در فستیوال فیلم تورنتو و ونیز نمایش داده شد و در ۱۷ سپتامبر ۲۰۱۰ در کبک اکران شد و در سال ۲۰۱۱ نامزد دریافت جایزه اسکار در بخش بهترین فیلم غیر انگلیسی زبان شد.

دانلود فیلم ویران شده

داستان فیلم

این خلاصه دارای داستان کامل فیلم است. (اسپویل) بعد از اینکه مادر در یک استخر عمومی دچار ضربه روحی می‌شود، خواهر و برادر دوقلو با آخرین درخواست مادر مهاجرشان روبرو می‌شوند.

برای برآورده کردن این درخواست آنها باید به سرزمین محل تولد خود، سرزمینی بدون نام در خاورمیانه، (لبنان درگیر در جنگهای داخلی) سفر کنند.

فیلم دارای فلاش‌بک‌های متعدد به زندگی مادر (نوال مروان) است. نوال، یک خاور میانه‌ای مسیحی، از یک پناهنده (یک پناهندهٔ فلسطینی در لبنان) باردار می‌شود. برادر خشمگین نوال، پسر را در حالی که با نوال سعی در فرار داشتند می‌کشد.

نوال به مادر بزرگش اظهار می‌کند که باردار است و آنها این حاملگی را به منظور حفظ آبرو پنهان می‌کنند. پس از تولد نوزاد، مادر بزرگ پاشنهٔ پای نوزاد پسر را تتو می‌کند و او را به کس دیگری می‌سپارد

بازیگران

لوبنا آزابال
ملیسا دسورمکس-پولین
ماکسیم گاده
آلن آلتمن

دانلود فیلم

(دوبله فارسی)

مشخصات دانلود


لینک دانلود فیلم با کیفیت 720 (حجم: 990 مگابایت)

لینک دانلود فیلم با کیفیت1080 (حجم: 2.28 گیگابایت)


ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.