دانلود فیلم هریت

Harriet

فیلم سینمایی هریت یک اثر در سبک درام ساخته ی کیسی لمونز است که در سال ۲۰۱۹ منتشر شد.

یکی از مخالفان مشهور برده‌داری و یکی از قهرمانان زن جنگ داخلی آمریکا، هریت تابمن، تاکنون به سوژه اصلی فیلم‌سازها بدل نشده و به دام‌شان نیفتاده بود. تا پیش از این صرفاً برای مشاهیر مرد فیلم و سریال ساخته می‌شد.

حداقل چیزی که می‌توان درخصوص این فیلم گفت، این است: به معنای واقعی کلمه نومیدکننده. هریت تابمن یکی از قربانیان برده‌داری، آکنده از حس و حال استقامت و دلسوزی، در طول دوران زندگی طاقت‌فرسایش، شخصیتش رشد و نمو پیدا کرد و به یکی از معترضان تکرارنشدنی عصر برده‌داری بدل شد.

کیسی لمونز، نویسنده مشترک و کارگردان این اثر، به طرز قابل تحسینی تلاش داشت تا زندگی ستودنی هریت را به تصویر بکشد، اما در یک روال زندگی‌نامه‌نویسی تکراری گرفتار شد و نتوانست شجاعت سوزان تابمن را آنچه که واقعاً شایسته اوست به تصویر بکشد.

دانلود فیلم هریت

خلاصه داستان

ماجرای فیلم در سال 1848 روایت می‌شود و مینتی (سینتیا اریو) برده ادوارد برودس (مایکل مارونده) بوده و در مزرعه بزرگی در باکتاونِ مریلند زندگی می‌کند.

با وجود ساعاتی پر از تنبیه و خستگی، شکنجه‌های سختگیرانه و برده‌دارانی متکبر، مینتی این شرایط را در کنار خانواده‌اش تحمل می‌کرد.

همسرش جونیاه (سی‌جی مک‌بث) در پایین جاده به عنوان یک فرد آزاد زندگی می‌کرد.

مینتی عاشق خانواده‌اش بود و به خاطرشان این شرایط را تحمل می‌کرد، اما زمانی‌که صاحبانش تصمیم به فروشش گرفتند، دورنمای آزادی برایش روشن شد.

او تصمیم گرفت در اقدامی گستاخانه برای رهایی به خاطر خانواده‌اش فرار کند.

بازیگران

سینتیا اریوو
جو آلوین
جنیفر ندلز
جنل مونی

دانلود فیلم

مشخصات دانلود


لینک دانلود فیلم با کیفیت 480(حجم: 414 مگابایت)

لینک دانلود فیلم با کیفیت 720 (حجم: 780 مگابایت)


ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.