دانلود فیلم تاریخ مجهول آمریکا

 American History X

فیلم سینمایی تاریخ مجهول آمریکا اثری در ژانر درام، ساخته ی تونی کی، محصول ایالات متحده آمریکا در سال ۱۹۹۸ است که به مسائلی همچون نژاد پرستی و نئو نازیسم در آمریکا می‌پردازد.

روایت فیلم به شکل غیر خطی است. انجمن سینمایی آمریکا (MPAA) به تاریخ مجهول آمریکا برای «صحنه‌های آشکار خشونت بی رحمانه مثل تجاوز، عبارات رکیک فراگیر، صحنه‌های شدید جنسی و برهنگی» درجهٔ R داد.

نورتون در این فیلم نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد شد اما آن را به روبرتو بنینی برای فیلم زندگی زیباست واگذار کرد.

 بازی در نقش دریک وینیارد به واکین فینیکس هم پیشنهاد داده شد اما آنچه که فیلم در بر داشت، اصلاً به نظرش خوشایند نیامد و سریعاً آن را رد کرد.

این فیلم برای ۱۰۰ سال… ۱۰۰ تحسین به انتخاب بفا نامزد شد و در سال ۲۰۰۸ مجلهٔ امپایر تاریخ مجهول آمریکا را سیصد و سیزدهمین فیلم بزرگ تاریخ سینما قرار داد.

و همینطور در بانک اطلاعات اینترنتی فیلم‌ها (IMDB) از ۲۵۰ فیلم برتر جهان به انتخاب کاربران و همچنین داوران در رتبه سی و پنجم قرار دارد.

دانلود فیلم تاریخ مجهول آمریکا

داستان فیلم

روزی که قرار است برادر بزرگتر دنی وینیارد (دریک) از زندان آزاد شود، او مقاله‌ای در مورد کتاب نبرد من (به آلمانی: Mein Kampf) نوشته آدولف هیتلر به معلمش تحویل می‌دهد.

به دنبال این کار به دفتر مدیر مدرسه فرستاده می‌شود. مدیر مدرسه از او می‌خواهد برای فردا مقاله‌ای در بررسی اتفاقاتی که منجر به زندانی شدن دریک شده‌اند، بنویسد. او این مقاله را «تاریخ مجهول آمریکا» می‌نامد.

هنگامی که دنی مشغول نوشتن مقاله است، ما نیز همراه او حوادث چند سال گذشته را مرور می‌کنیم. پدر خانواده وینیارد که یک مأمور آتش‌نشانی بوده در حین انجام وظیفه در محله‌ای سیاه پوست‌نشین توسط یک مواد فروش به قتل رسیده است….

بازیگران

ادوارد نورتون
ادوارد فرلانگ
بورلی دی آنجلو
جنیفر لین
ایوری بروکس
استیسی کیچ
الیوت گولد
فیروزه بالک
ویلیام راس
گای توری
کرام مالیکی
جوزپه اندروز
کریستوفر مسترسن

دانلود فیلم

مشخصات دانلود


لینک دانلود فیلم با کیفیت 480(حجم: 610 مگابایت)

لینک دانلود فیلم با کیفیت 720 (حجم: 858 مگابایت)

لینک دانلود فیلم با کیفیت1080 (حجم: 1.72 گیگ)


ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.