دانلود فیلم بیگانه

Alien

فیلم سینمایی بیگانه  اثری در ژانر علمی تخیلی ترسناک به قلم دان اوبانون و ساخته ی ریدلی اسکات، محصول سال ۱۹۷۹ ایالات متحده آمریکا است که اولین فیلم از مجموعه بیگانه است.

بیگانه سرآغاز یک سری فیلم با حضور شخصیت اِلن ریپلی (با بازی سیگورنی ویور) شد که مجموعاً شامل ۴ قسمت است. بیگانه‌ها، بیگانه ۳ و رستاخیز بیگانه دنباله‌های این فیلم محسوب می‌شوند.

بیگانه علیه غارتگر و بیگانه علیه غارتگر: آمرزش‌خوانی دنباله‌های غیررسمی این فیلم به حساب می‌آیند.

همچنین ریدلی اسکات در سال ۲۰۱۲ فیلم پرومتئوس را ساخت که در آن به پیشینه موجودات بیگانه پرداخته شده‌است. در سال ۲۰۱۷ نیز دنباله این فیلم به نام بیگانه: پیمان اکران شد.

دانلود فیلم بیگانه

داستان فیلم

یک سفینهٔ فضایی تجاری به نام «نوسترومو» (Nostromo) حامل هفت سرنشین، در راه بازگشت به زمین، با پیام کمک از سوی سیاره‌ای در مسیرش مواجه می‌شود. هوش مصنوعی کنترل‌کنندهٔ سفینه افراد را از حالت انجماد خارج می‌کند تا به این پیغام پاسخ داده شود.

افراد داخل سفینه در ابتدا تصور می‌کنند که به مقصد یعنی زمین رسیده‌اند، اما پس از بررسی متوجه می‌شوند که هنوز در نیمه راه قرار دارند؛ لذا برای بررسی محل ارسال پیام، بر روی سیاره فرود می‌کنند که در حین فرود سفینه دچار آسیب می‌شود. یک گروه سه نفره به سردستگی «کین» در حین اینکه سفینه تعمیر می‌شود، تصمیم به بررسی میدانی محل می‌گیرند. آن‌ها پس از خروج از کشتی و رجوع به محل با بقایای یک کشتی فضایی قدیمی و کلونی‌هایی از یک گونه ناشناس فضایی مواجه می‌شوند.

بازیگران

سیگورنی ویور
تام اسکریت
جان هرت
ایان هولم
هری دین استنتون
ورونیکا کارترایت

دانلود فیلم

مشخصات دانلود


لینک دانلود فیلم با کیفیت 720 (حجم: 895 مگابایت)


ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. Mohmmad می گوید

    سلام

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.