دانلود فیلم یک مکان ساکت

A Quiet Place

فیلم سینمایی یک مکان ساکت یک فیلم در سبک درام هیجان‌انگیز و ترسناک؛ به نویسندگی و کارگردانی جان کرازینسکی است.

کرازینسکی علاوه بر کارگردانی، یکی از شخصیت‌های اصلی این فیلم را نیز بر عهده دارد. از دیگر بازیگران این فیلم می‌توان به امیلی بلانت، میلیسنت سیموندز و نوآ جوپ اشاره کرد.

نخستین نمایش یک مکان ساکت در ۹ مارس ۲۰۱۸، در جشنواره جنوب از جنوب غربی بود، و سپس در تاریخ ۶ آوریل ۲۰۱۸؛ توسط پارامونت پیکچرز در ایالات متحده به نمایش درآمد.

یک مکان ساکت با واکنش‌های مثبتی از سوی منتقدان همراه بود، که عملکرد تیم بازیگری، اتمسفر، کارگردانی و طراحی صدا آن مورد تحسین قرار گرفت.

این فیلم همچنین در گیشه نیز بسیار موفق بود و ۳۴۱ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد در حالی که ۱۷-۲۱ میلیون دلار بودجه ساخت آن بوده‌است.

داستان فیلم

داستان فیلم در آینده رخ می‌دهد و دورانی را به تصویر می‌کشد که هیولاهایی ناشناخته زمین را به تسخیر خود درآورده‌اند و کوچک‌ ترین صدایی می‌تواند آنان را به سوی انسان کشانده و سبب نابودی شان شود.

در این داستان لی (جان کرازینسکی) و اِوِلین (امیلی بلانت) و فرزندانشان حضور دارند.

خانواده‌ای که کاملاً در سکوت مطلق قرار دارند و تمام مواردی که باعث می‌شود صدایی تولید شود و امنیت خانواده به خطر بیفتد را نیز زیر نظر دارند تا اشتباهی رخ ندهد.

حال این خانواده در تمام طول مدت زندگی خود باید هر کاری را بدون هیچ صدایی انجام دهند؛ وگرنه توسط این موجودات شکار می‌شوند.

بازیگران

امیلی بلانت
جان کرازینسکی
میلیسنت سیموندز
نوآ جوپ

دانلود فیلم

مشخصات دانلود


لینک دانلود فیلم با کیفیت 480(حجم: 432 مگابایت)

لینک دانلود فیلم با کیفیت 720 (حجم: 933 مگابایت)

لینک دانلود فیلم با کیفیت1080 (حجم: 1.78 گیگ)


ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.