دانلود فیلم پرتقال کوکی

A Clockwork Orange

فیلم سینمایی پرتقال کوکی اثری از استنلی کوبریک، محصول سال ۱۹۷۱ شرکت برادران وارنر و برگرفته از رمانی کوتاه با همین نام از آنتونی برجس. این فیلم از تصاویر خشن و ناراحت کننده استفاده می‌ کند تا روان ‌پریشی، گروه‌های بزهکار جوان و دیگر موضوعات اجتماعی، سیاسی و اقتصادی را در بریتانیای پادآرمان ‌شهر آینده نشان دهد.

یکی از جنجال ‌برانگیزترین فیلم ‌ها که از آغاز تا پایان شما را بر صندلی میخکوب می‌کند و احساسات، انحراف و خشونت وحشیانه به شدیدترین شکل ممکن نشان می ‌دهد.

این شاهکار کوبریک از زمان خودش بسیار جلوتر بود و حتی امروزه هم بحث‌برانگیز است. داستان الکس و کارهای ضداجتماعی او شما را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

پرتقال کوکی به‌هیچ ‌وجه یک فیلم خوشایند نیست، اما هنر کارگردانی کوبریک و نقش‌آفرینی زیبای مالکوم مک دول در نقش الکس، باعث می‌شود که درباره دنیای اطراف خود بیشتر تفکر کنید.

این فیلم بر پایه این سؤال استوار است: اگر ما انتخاب مردم برای خیر و شر را از بین ببریم آیا انسانیت آن ‌ها را نیز از بین برده‌ایم؟

دانلود فیلم پرتقال کوکی

 

داستان فیلم

آلکس جوان ناهنجار و ضد اجتماعی است که رهبری گروهی از جوانان مانند خود را بر عهده دارد او انواع جنایات را مرتکب می شود و در این بین به خاطر یک مورد قتل دستگیر می شود و به زندان (مرکزی برای درمان خلافکاران) فرستاده می شود تا در آنجا روش‌های درمانی جدید روی او آزمایش شود. اما همه چیز طبق برنامه پیش نمی رود.

بازیگران

مالکوم مک‌ داول
پاتریک مگی
میریام کارلین
آدرین کوری

دانلود زیرنویس

دانلود

دانلود فیلم

مشخصات دانلود


لینک دانلود فیلم با کیفیت 480(حجم: 475 مگابایت)

لینک دانلود فیلم با کیفیت 720 (حجم: 850 مگابایت)

لینک دانلود فیلم با کیفیت1080 (حجم: 1.5 گیگ)


ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.