دانلود فیلم مکبث ۲۰۱۵

Macbeth

فیلم سینمایی مکبث  یک فیلم درام است که بر پایه تراژدی مکبث اثر ویلیام شکسپیر شاعر و نمایشنامه‌ نویس شهیر انگلیسی است و به کارگردانی جاستین کورزل در سال ۲۰۱۵ منتشر شد.

این فیلم یکی از ادبی ترین و در عین حال جذاب ترین داستان های ویلیام شکسپیر می باشد.

اجرای نمایش این فیلم برای دانشجویان رشته هنرهای نمایشی در اغلب نقاط دنیا، امری اجتناب ناپذیر محسوب می شود و می توان گفت هر دانشجوی رشته هنرهای نمایشی در زمان تحصیل، حداقل مدتی با این داستان سر و کار داشته است.

فارغ از بخش اجرای تئاتری این فیلم که تعداد آن بسیار زیاد بوده، در سینما آخرین اثر قابل توجهی که از این اثر ساخته شده به سال 1971 و فیلم « تراژدی مکبث » باز می گردد که رومن پولانسکی کارگردانی آن را برعهده داشت. پس از آن، اقتباس های گوناگونی از داستان  این فیلم در سینما صورت گرفت اما هیچکدام از آنان وفاداری چندانی به نوشته های اصلی ویلیام شکسپیر نداشته اند.

این فیلم سینمایی  ساخته ی جاستین کورزل ، جدیدترین اقتباس از این داستان فاخر ادبی می باشد و اینبار مایکل فاسباندر ایفاگر نقش مکبث می باشد و ماریون کوتیار نیز ایفاگر شخصیت ” بانو مکبث ” شده است. اثری که تفاوت هایی زیادی با آنچه که علاقه مندان به شکسپیر از اثر انتظار داشته اند دارد اما باید دید که آیا این تغییرات منجر به ضعف فیلم شده یا خیر.

دانلود فیلم مکبث ۲۰۱۵

خلاصه داستان مکبث

داستان اینکه چگونه یک اشراف زادهٔ سلحشور، با تحریک همسر دلسنگ و جاه طلبش، مرتکب قتل پادشاه می‌شود، و سپس همسرش به یک اغتشاش روحی و ناامیدی دچار می‌شود، در حالی که مکبث شیطان مآبانه، جایگاه قدرتش را با ارتکاب چندین قتل تثبیت می‌کند..

بازیگران

مایکل فسبندر
ماریون کوتیار
پدی کانسیدین
شان هریس
جک رینور
الیزابت دبیکی
دیوید تیولیس
هیلتون مک‌ری

 

تماشای آنلاین فیلم مکبث با دوبله فارسی

 

دانلود فیلم

مشخصات دانلود


لینک دانلود فیلم با کیفیت 480(حجم: 390 مگابایت)

لینک دانلود فیلم با کیفیت 720 (حجم: 620)


ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.