دانلود فیلم گاو خشمگین ۱۹۸۰

 Raging bull

فیلم سینمایی گاو خشمگین ساخته‌ی مارتین اسکورسیزی در ژانردرام ورزشی بر اساس زندگی جیک لاموتا مشت‌زن معروف آمریکایی است.

این فیلم محصول سال ۱۹۸۰ کمپانی آمریکایی یونایتد آرتیستس است.

رابرت دنیرو سفارش ساخت این فیلم را به مارتین اسکورسیزی داد که در آن زمان به دلیل عدم موفقیت فیلم قبلی‌اش نیویورک، نیویورک مأیوس بود.

دنیرو برای بازی بهتر در نقش لاموتا چند جلسه با او تمرین مشت‌زنی کرد و برای بهتر نشان دادن وضعیت بدنی لاموتا پس از دوران افول و قرار گرفتن در نقش، وزن خود را حدود ۳۰ کیلوگرم زیاد کرد.

این فیلم به نظر بیشتر صاحب نظران بهترین فیلم مارتین اسکورسیزی و یکی از بهترین فیلم های تاریخ سینما محسوب می‌شود و تا کنون در رتبه ۱۲۳ سایتimdb قرار دارد.

راجر ایبرت منتقد معروف از این فیلم بسیار تعریف و تمجید کرد و این فیلم را یکی از ۱۰ فیلم برتر عمر خود خواند و فرانسیس فورد کاپولا نیز این فیلم را یکی از ۱۰ فیلم برتر عمر خود خواند.

بازی رابرت دنیرو در نقش جیک لاموتا با تحسین منتقدین همراه شد و برای او اسکار و گلدن گلوب و جایزه حلقه منتقدان نیویورک و انجمن منتقدان و هچنین نامزدی بفتا را بدست آورد.

این فیلم همچنین در رای‌گیری بنیاد فیلم آمریکار در ۱۰ فیلم برتر تاریخ در۱۰ ژانر در فهرست ۱۰ فیلم برتر ورزشی رتبه اول را کسب کرد.

این فیلم همچنین در ۱۰۰ سال ۱۰۰ فیلم به انتخاب بفتا در رتبه ۴ و در ۱۰۰ فیلم هیجانی در تبه ۵۱ و در ۱۰۰ فیلم محبوب سینما به انتخاب هالیوود ریپوتر در در رتبه ۶۵ قرار گرفته‌است.

دانلود فیلم گاو خشمگین ۱۹۸۰

خلاصه داستان گاو خشمگین

داستان زندگی قهرمان بوکس امریکایی به نام جیک لاموتا معروف به گاو خشمگین که سودای قهرمانی در سر دارد ولی به دلیل طبیعت خشن و خودویرانگر خود در زندگی خصوصی و حرفه ای اش دچار یک سری مسائل حاشیه ای می شود.

بازیگران

رابرت دنیرو (جیک لاموتا)
کتی موریارتی (ویکی تایلر لاموتا)
جو پشی (جویی لاموتا)
فرانک وینسنت (سالوی بتز)
نیکلاس کلسانتو (تامی کومو)
ترزا سالدانا (لنور لاموتا)

تماشای آنلاین فیلم گاو خشمگین با دوبله فارسی

دانلود فیلم

منبع ویکی پدیا

مشخصات دانلود


لینک دانلود فیلم با کیفیت 720 (حجم: 915 مگابایت)

لینک دانلود فیلم با کیفیت1080 (حجم: 1.58 گیگ)


ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.