دانلود فیلم مالکوم ایکس

Malcolm X

فیلم سینمایی مالکوم ایکس اثری در سبک زندگی ‌نامه ‌ای ساخته ی اسپایک لی در مورد فعال مسلمان آفریقایی آمریکایی، مالکوم ایکس است که در سال ۱۹۹۲ منتشر شد.

دنزل واشینگتن این فعال حقوق بشر را به تصویر کشیده است و اسپایک لی کارگردانی و نویسندگی فیلم را برعهده داشته است. این فیلم براساس کتاب «شرح زندگی مالکوم ایکس» The Autobiography of Malcolm X اثر آلکس هیلی ساخته شده است.

این نقش واشینگتن برای او جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد را در حلقه منتقدان فیلم نیویورک به ارمغان آورد و او همچنین نامزد دریافت جایزه اسکار برای بازی در این نقش گردید.

این فیلم جزئیات مهمی از تاریخ را به نمایش می‌گذارد، بنابراین کتابخانه کنگره در سال ۲۰۱۰ آن را جهت حفظ و نگه ‌داری انتخاب کرد و این تنها یک دلیل برای تماشا کردن این فیلم قدرتمند است که در آن یک بازیگر دوست‌داشتنی در یک نقش نمادین می‌درخشد.

دانلود فیلم مالکوم ایکس

داستان فیلم

این فیلم سرگذشت «مالکوم ایکس» رهبر مشهور سیاه پوستان آمریکایی را روایت می کند. او در شش سالگی پدرش را از دست داد، و درس و مدرسه را رها کرد. او سرانجام هنگامی که برای فروختن یک ساعت دزدی به جواهرفروشی رفته بود، به دام پلیس گرفتار شد و به ده سال حبس محکوم شد. او در زندان به مطالعات مذهبی پرداخت و با دین اسلام آشنا شد…

بازیگران

دنزل واشینگتن
آنجلا باست
آلبر هال
دلروی لیندو
اسپایک لی
ترزا رندل
کیت ورنن
جو سنکا
جیمز دانیل
جیانکارلو اسپوزیتو
جان سایلس
مارتین دونوان
کریستوفر پلامر
پیتر بویل
کارن آلن
ورونیکا وب
نلسون ماندلا
مایکل جردن
جنت جکسون
بیل کازبی
تریسی چپمن
لونت مک‌کی

دانلود فیلم

مشخصات دانلود


لینک دانلود فیلم با کیفیت 720 (حجم: 1.48 گیگ)

لینک دانلود فیلم با کیفیت1080 (حجم: 3.23 گیگ)


ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.