دانلود فیلم کاپوتی ۲۰۰۵

Capote

کاپوتی نام فیلمی آمریکایی ساختهٔ سال ۲۰۰۵ میلادی و در ژانر زندگی‌ نامه‌ ای دربارهٔ ترومن کاپوتی نویسندهٔ آمریکایی به کارگردانی بنت میلر است.

فیلیپ سیمور هافمن برای ایفای نقش اصلی این فیلم، چندین جایزه از جمله جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد و جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر مرد فیلم درام را برد. فیلم بر اساس کتابی به همین نام اثر جرالد کلارک ساخته شد.

دانلود فیلم کاپوتی ۲۰۰۵

خلاصه داستان فیلم کاپوتی

وقایع فیلم در کانزاس، آمریکا و در پانزده سپتامبر ۱۹۵۹ اتفاق می‌افتند.

خانوادهٔ چهار نفره «کلاتر»، بی هیچ دلیل و انگیزه‌ای در مزرعه‌شان قتل‌عام می‌شوند. تحقیقات پلیس آغاز می‌شود.

ترومن کاپوتیِ نویسنده (هافمن)، پس از خواندن خبر در روزنامه نیویورک تایمز به سردبیر روزنامه ویلیام شاون تلفن می‌کند و می‌گوید که علاقه‌مند است این کشتار را درون‌مایهٔ کتاب بعدی‌اش قرار دهد ـ کتابی غیرداستانی که او انتظار دارد بزرگ‌ترین دستاورد زندگی‌اش باشد.

کاپوتی و دوست صمیمی‌اش، نل هارپر لی (نویسندهٔ رمان کشتن مرغ مقلد) (کاترین کینر) به هولکم ـ منطقه‌ای که قتل‌عام در آن اتفاق افتاده ـ سفر می‌کنند و شروع به پرس‌وجو از شاهدان می‌کنند و با سرپرست تحقیقات آلوین دیوئی (کریس کوپر) دوست می‌شوند.

در ۳۰ دسامبر، دو مظنون سابقه‌دار پری اسمیت (کالینز جوینر) و دیک هیکاک (پلگرینو)، در لاس‌وگاس دستگیر می‌شوند و پس از مدتی، در ۳۰ مارس ۱۹۶۰ محاکمه و به مرگ محکوم می‌شوند.

کاپوتی به‌طور مرتب از این دو اعدامی در زندان دیدار می‌کند و به این بهانه که قصد دارد کمکشان کند و برایشان وکیل استینافی پیدا کند، مشروح‌ترین اطلاعات ممکن را در مورد زندگی این دو محکوم و جنایتشان، از زیر زبانشان بیرون می‌کشد.

در پنج سالی که حکم اعدام این دو به تعویق افتاده کاپوتی، گرفتار چنان برزخی می‌شود که نمی‌تواند کتابش را که اسم آن را ̎در کمال خونسردی گذاشته، تمام کند و در افسردگی و اعتیاد به الکل غرق می‌شود.

وقتی سرانجام تاریخ اعدام تعیین می‌شود نمی‌تواند خود را راضی کند تا در مراسم شرکت کند و فقط پس از توصیه‌های اکید هارپر لی است که چنین می‌کند.

نوشته‌ای در پایان فیلم متذکر می‌شود که ̎کاپوتی هیچ‌گاه نتوانست کتاب دیگری را به پایان برساند.

بازیگران

فیلیپ سیمور هافمن

کاترین کینر

کلیفتن کلینز جونیور

بروس گرینوود

مارک پلگرینو

ایمی رایان

کریس کوپر

دانلود فیلم

منبع ویکی‌پدیا

مشخصات دانلود


لینک دانلود فیلم با کیفیت 720 (حجم: 930 مگابایت)

لینک دانلود فیلم با کیفیت1080 (حجم: 1.60 گیگ)


ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.