دانلود فیلم سر به ‌راه باش

Walk the Line

فیلم سینمایی سر به ‌راه باش نام اثری در ژانر درام موزیکالی محصول ایالات متحده آمریکا است که در سال ۲۰۰۵ به کارگردانی جیمز منگولد ساخته شد.

یک فیلم سینمایی دیگر که برپایه اتفاقات واقعی ساخته شده است، این فیلم موفق شد در رشتهٔ بهترین بازیگر نقش اول زن برای بازیِ ریس ویترسپون برندهٔ جایزه اسکار شود.

همچنین، در رشته‌های بهترین بازیگر نقش اول مرد برای بازیِ واکین فینیکس و بهترین طراحی لباس نامزد جایزه اسکار شد.

در «سر به ‌راه باش» واکین فینیکس در نقش جانی کش و ریس ویترسپون در نقش جون کارتر، بازی می‌کنند و فیلم درباره آغاز افسانه موسیقی کانتری، عشق به زندگی و افزایش شهرت صحبت می‌کند.

این فیلم خاص در هفتادوهشتمین مراسم اسکار نامزد دریافت ۵ جایزه از جمله بهترین بازیگر نقش اول مرد و بهترین بازیگر نقش اول زن شد. حتی اگر بینندگان هیچ‌ گاه به موسیقی کانتری علاقه‌ای نداشته باشند هم از این داستان به غایت شیرین و پرشور لذت خواهند برد. اما البته که طرفداران آهنگ‌های جانی کش بیش از هرکس دیگری آن را تحسین خواهند کرد.

دانلود فیلم سر به ‌راه باش

داستان فیلم

جانی کش در سال 1932 در آرکانزاس آمریکا بدنیا آمده و در یک خانواده کارگری بزرگ می شود.

او علاقه بسیار زیادی به موسیقی کانتری پیدا می کند و اولین ترانه های خود را بهنگام خدمت در نیروی دریائی در آلمان می نویسد. پس از بازگشت به امریکا، با دختری به اسم ویوین ازدواج می کند و در یک شغل معمولی مشغول می شود.

بازیگران

واکین فینیکس
ریس ویترسپون
ردا گریفیس

دانلود فیلم

مشخصات دانلود


لینک دانلود فیلم با کیفیت 720 (حجم: 1.11 گیگ)


ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.